Sobota, 30 červenec 2016
 
  Domů arrow Reklamační řád  
Obchod
Pneumatické díly Vybavení dílny Konstrukční díly Elektronika

Seznam veškerého zboží


Rozšířené vyhledávání
Obsah košíku
Váš košík je prázdný
Hlavní menu
Domů
Zprávy
Kontakt
Hledat
Témata zpráv
Časté dotazy FAQs
Nákupní řád
Obchodní podmínky
Podmínky užití
Reklamační řád
Reklamační řád PDF Tisk E-mail
Napsal Administrator   
Pondělí, 04 prosinec 2006
Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace je uplatněna v záruční lhůtě.
Přečtěte si prosím podrobné záruční podmínky.

Souhlas s reklamačním řádem
Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje kupující podpisem faktury, kupní smlouvy, nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzením tohoto svým podpisem. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Povinnost kontroly
Kupující je povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poškozena, nepřevezme kupující zásilku a neprodleně kontaktuje prodávajícího. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel-li se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat prodávajícího, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací a v originálním obalu. U software a audio pomůcek s požadavkem vrácení kupní ceny v zákonné lhůtě musí být datový nosič v obalu s neporušenou pečetící známkou .

Do záruční opravy nebude přijato zboží:
- poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
- s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
- mechanicky poškozené (roztržené, propálené atd.)
- bez doložení původu nákupu
- bez aktivačních a licenčních klíčů
- poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
- zboží poškozené neodborným servisním zásahem

Použité zboží
Kupující má právo si na prodávajícím ještě před samotnou objednávkou vyžádat detailnější popis použitého zboží, na jehož základě se rozhodne k uskutečnění objednávky.
Pro použité zboží platí záruka na jeho bezproblémové použití v délce 12 měsíců od data jeho převzetí a zaplacení.
Reklamaci použitého zboží není prodávající povinen uznat na vizuální vady, které jsou přímo spjaty s podstatou použitého zboží. Záruka na toto zboží se vztahuje pouze na jeho bezproblémovou technickou použitelnost.

Pro úspěšnou reklamaci použitého zboží musí kupující, kromě ostatních náležitostí shodných s novým zbožím, prokázat že:
- vada byla na výrobku již při jeho převzetí.
- reklamovaná vada neodpovídá míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
- na reklamovanou vadu nebyla při prodeji poskytnuta sleva.

Jak postupovat při reklamaci?

Zboží došlo v porušeném obalu.
V případě doručení prostřednictvím České pošty je lepší zásilku nepřevzít, nebo spolu s doručovatelkou zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném originálním obalu. V každém případě je však doručovatelka povinna na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce a s tímto dokladem se dostavíte do 24 hod. od převzetí na Vaši příslušnou pobočku České pošty a uplatníte reklamaci na poškozenou zásilku. Zboží neposílejte k nám, reklamace se musí uplatnit do 24 hod. od převzetí. Pokud nejprve pošlete zásilku do naší firmy nebude možné takovou reklamaci uznat. Informujte nás o postupu reklamace.

Zboží došlo v neporušeném obalu, ale je mechanicky poškozené dopravou.
Zboží zašlete na naši adresu, vyměníme jej a co nejrychleji odešleme zboží nové.

Zboží došlo v pořádku, ale objevily se u něj vady.
Pokud objevíte na zboží vadu (i postupem času), prověřte podle nákupního dokladu zda je zboží v záruce (funkční záruka je zpravidla 24 měsíců pokud není uvedeno jinak), pokud je zboží v záruce zašlete jej s kopií dokladu o koupi na naši adresu. Posoudíme Vaši reklamaci a budeme se snažit o co nejrychlejší kladné vyřízení.

Zaslaná reklamace by měla obsahovat:
- podrobný popis vady
- návody k použití, příslušenství (např. propojovací kabely apod.)
- u software i aktivační a licenční klíče
- kopie daňového dokladu, který Vám byl doručen se zbožím
- kopie doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno

Zabalte vadné zboží do původního obalu popř. použijte další obal, který ochrání zboží proti poškození při přepravě. Nezapomeňte uvést Vaší zpáteční adresu. Takto připravenou zásilku zašlete prosím doporučeně na naši adresu.

Náklady na dopravu reklamace do naší firmy nese kupující, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme zásilku pojistit. Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů.

Aktualizováno ( Pondělí, 11 prosinec 2006 )
 

© 2016 eDilna

Get The Best Free Joomla Templates at www.joomla-templates.com